pondelok 30. apríla 2012

Most High Top 12 - Zoelah


1/ Ako by si ľuďom opísala svoju hudbu?

Moja hudba je sexy, príjemná a melodická.

2/ Ako sa začala tvoja hudobná kariéra?

Moja hudobná kariéra sa začala keď som mala 17. Spievala som v lokálnej kapele u nás v St. Vincent. Neskôr som žila dva roky na ostrove Tortola a tiež spievala v miestnej kapele, ktorá sa volala CP4. Vďaka vášni k hudbe a ťažkej práci, som konečne prerazila v roku 2007 s mojim prvým singlom Go Down Low.

3/ Čo pokladáš za najdôležitejšie vo svojom živote?

Pre mňa je najdôležitejšou vecou v živote samotný život. A samozrejme všetky prekrásne veci, ktoré so sebou prináša, láska, úspech, dobré zdravie, rodina, priatelia. Zvyknem byť láskavá k ostatným ľuďom, milujem prírodu a najmä, teší ma keď niekomu mením život k lepšiemu vďaka mojej hudbe.

4/ Ako by si definovala slovo "úspech"?

Myslím si, že úspech je cieľom. Mať túžbu a tvrdou prácou, čestnosťou, zodpovednosťou a ochotou čeliť výzvam, ju premeniť na skutočnosť – to považujem za dosiahnutie úspechu, splnenie cieľa.

5/ Pamätáš si na svoju prvú pieseň?

Môj úplne prvý song sa volal In And Out a vyšiel v roku 2003.

6/ Kedy si prvýkrát vystupoval naživo?

Moja prvá show bola 25. decembra 2007, v Brooklyne v New Yorku.

7/ Píšeš si vlastné skladby?

Samozrejme, všetky som si napísala sama.

8/ Kto ťa hudobne najviac ovplyvnil?

Vyrastala som v rodine muzikantov, odmalička som každý deň počúvala hudbu. Vždy som milovala rock and roll, pop, techno, tiež skupiny ako napríklad Beatles, Bee Gees a spevákov ako John Lennon, Bob Marely, Michael Jackson, Phill Colins... Vlastne, v hudbe mám dosť široký záber.

9/ Aký druh vystúpení preferuješ?

Ako speváčka som sa zúčastnila mnohých soca akcií, vrámci Karibiku aj celosvetovo. Z ostrovov sú to Bermudy, Jamajka, Turks and Caicos, Tortola, Antigua, Grenada. Sv. Lucia, a v ďalších miestach ako Atlanta, Boston, Anglicko, New York, Kanada, Miami, Montreal a mnoho iných.

10/ Kto sa stará o tvoje obchodné aktivity?

...

11/ Povedz niečo o poslednom projekte, na ktorom si pracovala?

...

12/ Čo si myslíš o aktuálnej hudobnej scéne?

Myslím, že súčasná hudobná scéna sa za posledné roky dosť zmenila. Najmä soca prešla evolúciou, vyvinulo sa do nových výšin a zvukov. Myslím si, že sa dá ešte veľmi veľa urobiť v tom zmysle aké posolstvo si ľudia zoberú z produkcie umelcov. Všetci máme určitú zodpovednosť za to čo dávame do éteru, za našu hudbu a jej posolstvo, ktoré prináša nielen to, že sa človek cíti dobre, ale dáva mu silu uveriť v to, že sám dokáže niečo dobré. Treba sa len naladiť na určitý spôsob uvažovania, nezabúdať na lásku a inšpiráciu. Osobne si myslím, že dnes veľa ľudí hudbu len bezhlavo konzumuje, bez toho aby sa zamysleli nad tým čo sa mu umelec prostredníctvom svojich piesní snaží povedať.

Do slovenčiny preložila a upravila: I-wiz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára