pondelok 9. marca 2009

Most High Top 12 - Bramma

1/ Ako by si popísal svoju hudbu ľuďom? 


Chytľavé melódie, texty plné skrytých významov slovných hračiek. 

2/ Ako sa začala tvoja hudobná kariéra? 

Chodieval som po rôznych nahrávacích štúdiách po skončení strednej školy, stretol som sa so Stephanom McGregorom, zapôsobil som na neho, keď počul môj hlas a vycítil môj talent. 

3/ Čo je pre teba najdôležitejšie v živote? 

Moja matka. 

4/ Ako by si definoval slovo "úspech"? 

To je to miesto, kam sa dostanete, keď všetky vaše plány sú úspešné dokončené. 

5/ Pamätáš sa na svoju prvú skladbu? 

Prvá skladbu, ktorú som kedy vydal - "Dem Bad Mind" - produkovanú Delly Ranksom, na Ghetto Whiskey Riddime. 

6/ Kedy si prvý krát vystupoval pred živým publikom? 

To bolo ešte v 15-tich na strednej - na barbeque akcii v rámci Ranny Williams Entertainment Centre (amfiteáter, pomenovaný po slávnom dramaturgovi a hercovi). 

7/ Píšeš si svoje vlastné piesne? 

Jasné, je to voľný beh. V podstate nerobím si s tým ťažkú hlavu - píšem hlavne o veciach, ktoré vidím denne v živote. 

8/ Kto ťa najviac hudobne ovplyvnil? 

Bob Marley, Vybz Kartel, Baby Cham, Bounty Killer, Buju Banton a medzinárodne taktiež 2pac, Biggie, Lil' Wayne, Nas. 

9/ Aký druh vystupovania máš za sebou? 

Výročie soundu Stone Love, výročie známeho klubu Asylum, školské koncerty, v podstate tam kde je hudba, som aj ja. 

10/ Kto sa stará o tvoje obchodné aktivity? 

O môj biznis sa stará New Image Promotion. 

11/ Aký je posledný projekt, na ktorom si pracoval? 

Poriadna kôpka vecí. Mám singel spolu s Dasecom - "Don't smile", single spolu s Stephen Di Genious, Chimney Records - ako hovorím, kopa vecí, ktorá sa doslova sype - treba si vypočuť! 

12/ Čo si myslíš o súčasnej hudobnej scéne? 

Je veľmi konkurencieschopná. Takže ja ako mladý umelec som donútený byť tak kreatívny a originálny, ako je len možné. 


Autor: Kubjak

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára