utorok 10. marca 2009

Most High Top 12 - I-Octane

1/ Ako by si popísal svoju hudbu ľuďom? 


Nerád škatuľkujem moju hudbu a nerád jej dávam nejaké limity. Je to viac-menej priesečka medzi rôznymi štýlmi prezentovaná na akýkoľvek riddim. Je pozitívna, povznášajúca, názorovo provokujúca, náležitá a uvedomelá. 

2/ Ako sa začala tvoja hudobná kariéra? 

Vždy som miloval hudbu, od úplného malička. Pamätám sa, že už na základnej škole som hral na lavici, spieval piesne a vystupoval na malých koncertoch. Zaujímal som sa neustále o hudbu ale profesionálne som začal v 2001, v Penthouse Recording, kedy som sa naučil základy audio techniky, nahrávať skladby. Potom som sa presunul k Arrows Recording, kde som naozaj zapracoval na mojom talente a získal som dôveru vo vlastnú tvorbu. 

3/ Čo je pre teba najdôležitejšie v živote? 

Všemohúci a naplnenie práce, ktorú mi v živote prichystal. 

4/ Ako by si definoval slovo "úspech"? 

Povedal by som, že úspech je dosiahnutie tých cieľov, ktoré si stanovíme. 

5/ Pamätáš sa na svoju prvú skladbu? 

Nie. (Smeje sa) - bolo to tak dávno. 

6/ Kedy si prvý krát vystupoval pred živým publikom? 

Veľmi veľa rokov dozadu, keď som ešte navštevoval základnú školu, tuším vo štvrtom alebo piatom ročníku, vystupoval som na mini koncerte. Bol som jediný z triedy, kto sa odvážil vyjsť na pódium a spievať. Celé som to zmákol! 

7/ Píšeš si svoje vlastné piesne? 

Áno, 90% percent času. Zakaždým, keď píšem text skladby, je proces rôzny. Niekedy prichádza moja inšpirácia z vecí, ktoré sa dejú okolo mňa. Inokedy mi stačí sa prebudiť s konkrétnou myšlienkou v hlave, témou alebo melódiou. No a do tretice, občas mi stačí počuť beat, aby som dostal nápad. Potom tvorím s priateľmi, povedia mi svoje názory alebo pripomienky a sem-tam pridajú zopár riadkov. 

8/ Kto ťa najviac hudobne ovplyvnil? 

Keďže je hudba mojou vášňou, som ovplyvnený viacerými umelcami a žánrami. Existuje však pár ľudí, ktorý mali naozaj badateľný dopad na moju hudbu - Celine Dion, Shania Twain, Beres Hammond, Buju Banton, Sizzla, I-Wayn a Queen Ifrica. 

9/ Aký druh vystupovania máš za sebou? 

... 

10/ Kto sa stará o tvoje obchodné aktivity? 

Moja spoločnosť Arrows Recording Company a New Image Promotions sa mi starajú o všetky obchodné aktivity. 

11/ Aký je posledný projekt, na ktorom si pracoval? 

Práve som dokončil práce na kolaborácii so Spragga Benzom, nazvanej "Hurt Mi", ktorá je určená neľahkému osudu detí na Jamajke. Skladba je vo veľkej rotácii v rádiách a video sme práve vydali. 

12/ Čo si myslíš o súčasnej hudobnej scéne? 

Klady a zápory, ako so všetkým. Samozrejme, vonku je veľmi veľa talentovaných umelcov a kopa mladých umelcov dostáva šancu sa ukázať. Máme aj zopár zhnitých jabĺk, no priznajme si, dobré by bez zlého nemohlo existovať. Našťastie, je veľmi veľa umelcov ako som ja, ktorí si uvedomujú svoju silu a ovplyvňujú hudbu pozitívnym smerom - bojujú za správnu vec. 


Autor: Kubjak

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára