štvrtok 26. marca 2009

Most High Top 12 - Skarpyon

1/ Ako by si popísal svoju hudbu ľuďom? 


Hudba bola odjakživa mojou súčasťou - chcel som byť však rôzny od okolia, tak som spojil moje dva obľúbené štýly - soca a reggae - do formy, ktorú v našej krajine nazývame Ragga Soca - tá v podstate kvôli svojmu hudobnému zovňajšku je vnímaná ako World Music. 

2/ Ako sa začala tvoja hudobná kariéra? 

Na jar roku 1989 na základnej škole , keď prišiel môj učiteľ hudobnej do mojej triedy a zisťoval, kto chce spievať na juniorskej súťaži v Calypso - vybral si mňa a vtedy sa to začalo. 

3/ Čo je pre teba najdôležitejšie v živote? 

Vďaka a chvála Najvyššiemu za to, že smiem byť verný samému sebe a tomu, v čo verím. 

4/ Ako by si definoval slovo "úspech"? 

Pre mňa je to radosť, ktorú nadobudnem, keď robím niečo, čo naozaj milujem - a z toho plynúce pozitívne účinky na môj fyzický, duševný a finančný stav. 

5/ Pamätáš sa na svoju prvú skladbu? 

Veľmi z čista a jasna - jej názov je "A tribute to teachers" (Poklona učiteľom). 

6/ Kedy si prvý krát vystupoval pred živým publikom? 

Vystupoval som na rôznych školských akciách dávno predtým, než som sa dal cestu za ozajstným publikom. 

7/ Píšeš si svoje vlastné piesne? 

Začal som si skladať texty hneď ako som zistil, že viem spievať. Pamätám sa aj na to, ako sa mi skladby nahrnuli do hlavy no večer som si už na ne ani nespomenul. Na strednej škole mi moja priateľka darovala nahrávací prístroj - potom som už mal prehľad nad tvorbou skladieb. Rovnako je tomu aj teraz. 

8/ Kto ťa najviac hudobne ovplyvnil? 

Moji učitelia hudobnej výchovy na základnej škole, Joffer Venner, hudobný režisér zo St. Vincent, reggae ikony ako Buju Banton, Sanchez, Winston a iný... Michael Jackson tiež. 

9/ Aký druh vystupovania máš za sebou? 

Vystupoval som po celej mojej krajine, po celom Karibiku, v Londýne, po celej Kanade, v New Yorku. 

10/ Kto sa stará o tvoje obchodné aktivity? 

Informácie ohľadom bookingu na 1-784-528-0903, shern25@hotmail.com 

11/ Aký je posledný projekt, na ktorom si pracoval? 

Pracoval som na projekte, ktorý zastrešuje moje kompilácie z rokov 2004 až 2007, no mám nachystané aj skladby, ktoré nevyšli v roku 2008. 

12/ Čo si myslíš o súčasnej hudobnej scéne? 

Myslím, že hudobný priemysel teraz prežíva veľkú fúziu v rámci kultúr - ľudia spolupracujú a vytvárajú dobré veci - také, ktoré vedia zjednotiť svet a v ktorých sú ľudia najviac vážení - to je to najlepšie čo môže byť na trhu. 


Autor: Kubjak

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára