piatok 6. marca 2009

Most High Top 12 - Rising Sun

1/ Ako by si popísal svoju hudbu ľuďom? 


Moja hudba je zmesou Roots, Dancehall, Hip-Hop a R&B. Odkaz je však vždy uvedomelý. 

2/ Ako sa začala tvoja hudobná kariéra? 

Moja hudobná kariéra sa začala na strednej škole. Mal som isté vízie toho, čo bude. Zobudil som sa jedno ráno, mal som pieseň v hlave a od toho dňa som začal skladať a spievať. 

3/ Čo je pre teba najdôležitejšie v živote? 

Momentálne sa naplno venujem môjmu synovi - má meno Menelik - on je teraz ten najdôležitejší. 

4/ Ako by si definoval slovo "úspech"? 

Úspech pre mňa je uskutočnenie daných cieľov, nech sú akékoľvek. Teda ak si stanovíme veľké cieľe sú aj veľké úspechy. 

5/ Pamätáš sa na svoju prvú skladbu? 

Yea! Chodil som toho času na Jamajke na strednú školu Oberlin. Skladba sa volá "One More Chance" a napísal som ju pre moju vtedajšiu priateľku Susan Jackson. 

6/ Kedy si prvý krát vystupoval pred živým publikom? 

Hmmm, ťažko povedať, pretože som viac vystupujúci umelec ako nahrávajúci. Myslím však, že to bolo na domácej akcii v Far Rockaway, časťi Queensu, NY. 

7/ Píšeš si svoje vlastné piesne? 

Z tých stoviek, ktoré mám som napísal všetky. Pre mňa ten proces písania nebýva iba jednosmerný. Začína to s jednoduchým názvom, témou alebo jedným slovom. Taktiež to može byť, keď sa započúvam do riddimu, precítim a ten pocit zostavím do slov. V každom prípade si predstavím sám seba na nejakom mieste alebo v nejakej situacíí a snažím sa precítiť tú radosť alebo bolesť toho príbehu. 

8/ Kto ťa najviac hudobne ovplyvnil? 

Mám ich veľmi veľa, pretože počúvam veľa rôznej hudby. Najprv a predovšetkým spomeniem Boba Marleyho, pre jeho hudobný talent a revolučné činy. Fela Kute, Curtis Mayfield sú naozaj naozaj dobrí hudobníci a Sade, tak moc milujem jej hlas... Vymenoval som len zopár. 

9/ Aký druh vystupovania máš za sebou? 

Vystupujem spolu s Morgan Heritage a množstvom vrcholových umelcov v Kanade pre Humanitárny projekt pre Etiópiu a iné neziskové organizácie. 

10/ Kto sa stará o tvoje obchodné aktivity? 

Momentálne potrebujem manažéra na plný úväzok. 

11/ Aký je posledný projekt, na ktorom si pracoval? 

Chystám sa na jar vydať CD s názvom "The Real Patriot from Garrison to Garrison". 

12/ Čo si myslíš o súčasnej hudobnej scéne? 

Robí sa príliš veľa rovnakých záležitostí a veci tích, ktorí tomu dominujú prestali byť "nápadité a originálne". Nikto sa nesnaží stanoviť lepší trend, každý iba nasleduje a skĺzne na šikmú plochu, takže teraz to ide skôr dolu vodou.


Autor: Kubjak

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára